Pulse Agency
Trapezium 224
3364 DL
Sliedrecht
Strategie
Merkstrategie
Employer Branding
Websitestrategie
Creativiteit
Huisstijlontwerp
Webdesign
Website laten maken in Webflow
Conversie-optimalisatie (CRO)
Ernst Baas tuinmeubelen en hoveniers is een bedrijf waar het over het algemeen goed op orde is. Ze verkopen exclusieve tuinmeubelen van luxe merken als Vincent Sheppard, Royal Botania en Umbrosa. Bij deze luxe merken hoort ook een exclusieve en luxe uitstraling.
Na jaren gewerkt te hebben aan een goede Google vindbaarheid en Social Media van de bedrijven van Ernst Baas, was het tijd om een stapje terug te doen en te kijken naar de positionering, huisstijl en website. In samenwerking met onze merkstrateeg zijn we het merk uiteen gaat zetten en zijn na gaan denken over een versterkte positionering. Dit heeft geleidt tot een unieke methode: 'de Karakter Methode'. Deze methode neemt het karakter van de eindklant als uitgangspunt wanneer een tuin wordt ingericht of er tuinmeubelen worden gekozen. Waar een klant vaak kiest voor wat hij/zij mooi vindt, komt er nu een gericht advies waar de klant veel blijer van wordt. Op deze manier werkte Ernst Baas al, maar we hebben hier woorden aan gegeven.
Ook de huisstijl van de merken lag niet meer helemaal in lijn met hoe Ernst Baas zich wil positioneren. We hebben de huisstijl verbeterd met kleurrijke natuurtinten en het logo een aangescherpt en een luxe uitstraling geven. Deze vernieuwing van de huisstijl hebben we doorgevoerd in alles. Fotografie, video en een redesign van de websites.
Het heeft geresulteerd in een luxe, anno 2024 uitstraling die volledig past bij het segment. Bekijk hier de website: www.ernstbaas.nl
Ernst Baas
We doen niets liever dan praten over nieuwe ideeën! Of je er nu vandaag mee wilt starten of over een paar jaar pas: wij denken graag mee.